تعمیر کولر گازی, نمایندگی ها

تعمير کولرگازی sakuraساکورا-88249010

تعمير کولرگازی sakura ساکورا

تعمير کولرگازی sakuraساکورا

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات کولرگازی sakuraساکورا و خدمات پس از فروش و تعمير کولرگازی sakuraساکورا با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه تعمير کولرگازی sakuraساکورا ، خدمات پس از فروش ر  ، تعمير داکت اسپلیت  sakuraساکورا ، یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمير کولرگازی sakuraساکورا و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

شیر برقی چیست و در کولر های گازی چه نقشی دارد؟

در دستگاه های کولر گازی سرد و گرم برای تغییر حالت دستگاه از گرمایش به سرمایش و یا بالعکس از دستگاه بر عکس کننده ای استفاده میکنند که به آن شیر برقی گفته میشود وقتی شما با کنترل دستگاه دستور تغییر حالت دستگاه را می دهید این شیر جریان گاز رفت و برگشت شمارا تغییر داده و گاز گرم را به جای هدایت به کندانسور به سمت پنل هدایت میکنند و گاز سرد را به سمت کندانسور هدایت میکند.

نمایندگی تعمیر کولرگازی sakuraساکورا

بالا رفتن بیش از حد دمای کندانسور باعث از بین رفتن بوش های پلاستیکی در شیر برقی شده و در عملکرد ان اختلال ایجاد میکنند در این حالت ممکن است دستگاه قادر به تغییر حالت نبوده و نتواند دستگاه را از سرمایش به گرمایش یا بالعکس تغییر بدهد در برخی مواقع هم ممکن است که شیر برقی کاملان مسیر گاز را مسدود کرده و دستگاه را کلا غیر قابل استفاده نماید.

از دیگر علل خرابی شیر برق : قطعات شکسته مانند لولاها یا اهرم ها ممکن است باعث خرابی شیر برقی شود ویا همچنین تکرار زیاد قطع و وصل شیر برقی موجب داغ شدن آن سوختن سیم پیچ میشودتشخیص این مشکلات را توسط تکنسین کاردان انجام دهید تا از بروز مشکلی دیگر و صرف هزینه اضافی جلوگیری کنید. در فصل زمستان یکی از مشکلاتی که ممکن است بوجود اید این است که اگر شیر برقی نتواند در زمان مناسب سیکل را برعکس کند هوای سرد خارج میشود و چون هوای بیرون نیز سرد می باشد امکان این وجود دارد که کولرگازی یخ ببندد.

تعمير کولرگازی sakura ساکورا

تعمير کولرگازی sakura ساکورا

خدمات قابل ارائه در تعمیر داکت اسپلیت sakuraساکورا:

  • تعمیر و سرویس کولر گازی در محل
  • نصب کولر گازی، اسپلیت، پنجره ای، دیواری و ایستاده
  • شارژ کولر گازی و رفع نشتی گاز کولر
  • سرویس کولر گازی پرتابل، دیواری و پنجره‌ای
  • شستشوی کامل داکت اسپلیت sakura ساکورا و سرویس زمستانه کولر گازی
  • بررسی خرابی اینورتر داکت اسپلیت ساکورا
  • تعویض قطعات کولر گازی شامل لوله مسی، فیلتر، کنتاکتور، شیربرقی، روغن، برد الکترونیکی، خازن و…
  • نصب و تعمیرات انواع کولر گازی ال جی، جنرال، سامسونگ، اجنرال، گرین و تمامی برندهای موجود در بازار

راه ها ارتباطی برای تعمیر کولرگازی sakuraساکورا:

شما می توانید برای تعمیر کولرگازی sakura ساکورا خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

آیدی اینستاگرام رای سرویس rayservis.ir@

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس تکمیل فرم  تخفیف
درخواست خود و ثبت نمایید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *