جارو برقی

تعمیر جارو برقی coral کرال-22294451-88249010

تعمیر جارو برقی coral کرال

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات coral کورال و خدمات پس از فروش و تعمیر جارو برقی coral کرال با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی جارو برقی coral کرال و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه جارو برقی coral کرال ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه جارو برقی coral کرال   ، خدمات پس از فروش جارو برقی coral کرال   ، تعمیر جارو برقی coral کرال ، نمایندگی جارو برقی coral کرال   و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز جارو برقی coral کرال و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

محصولات و لوازم خانگی کُرال

کرال ، دیزاین و طراحی کره ای (Korean Design) مشتمل بر سبد کاملی از لوازم خانگی است که تحت گارانتی و خدمات مشتریان پاک سرویس در کشورهای ایران ، آذربایجان ، عراق ، تاجیکستان ، ترکمنستان و ارمنستان توزیع می شود.

تغییر شرایط محیطی و الگوی خرید ایرانیان، گروه-برند پاکشوما را به این تدبیر انداخت که با همکاری شرکت ها و موسسات تولیدی و طراحی لوازم خانگی کره جنوبی (South Korean) به خلق یک برند جدید با ترکیب عنصر هیجان، نشاط جوانی و سبک زندگی مدرن و امروزین در سال 2010 میلادی پرداخته که نام این متولد، کُرال است.

کُرال، سبد کاملی از محصولات ماشین لباسشوئی، ماشین ظرفشوئی، جاروبرقی، یخچال فریزر، کولرگازی و … است که تحت گارانتی و خدمات مشتریان پاک سرویس (Pak Service) در کشورهای ایران، آذربایجان، عراق، تاجیکستان، ترکمنستان و ارمنستان توزیع می شود. شعار اصلی برند کُرال قلب خانه (Core Of Life) می باشد. این شعار نشات گرفته از نوع طراحی و رنگ آمیزی محصول و نیز نوع کارکرد محصولات است که تعامل پایداری را میان مشتری و خود ایجاد می کند به نحوی که در آخرین تحقیقات بازاریابی داخلی گروه پاکشوما ضریبِ دوست داشتنی ترین، برندِ این گروه پس از پاکشوما، اختصاص به برند کُرال پیدا کرده است.

تعمیر جاروبرقی coral کرال

تعمیر جاروبرقی coral کرال

مشکلات رایج جارو برقی و تعمیر جارو برقی coral کرال

  1. عدم روشن شدن جارو برقی
  2. خاموش شدن ناگهانی دستگاه بدون دخالت
  3. جمع شدن سیم جارو برقی به صورت خود به خود بدون فشار دادن دکمه جمع شیم
  4. قدرت مکش پایین
  5. پاره شدن_ترکیدن و یا غیر استفاده شدن کیسه جارو برقی
  6. پارگی لوله جارو برقی
  7. سوختن موتور جارو برقی
  8. برق داشتن بدنه جارو برقی
  9. تولید و پخش بوی نا مطبوع هنگام روشن شدن جارو برقی
  10. تولید سر و صدای زیاد هنگام کار کردن
  11. خراب شدن ولوم کم و زیاد کردن قدرت جارو برقی
    تعمیر جارو برقی coral کرال

    تعمیر جارو برقی coral کرال

راه ها ارتباطی برای  تعمیر جاروبرقی coral کرال :

شما می توانید برای تعمیر جاروبرقی coral کرال خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

https://rayservis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

ثبت درخواست

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *