تعمیر کولر گازی

نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی-88249010-22294451

نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی

 رای سرویس نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی و خدمات پس از فروش و تعمیر کولر گازی  ، با بیش از  30 سال تجربه توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی لوازم خانگی در هر برند  و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس  از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ، خدمات پس از فروش ،  ، نمایندگی لوازم خانگی در هر برند و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر  نمایندگی مجاز  و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی

سیستم های تهویه مطبوع وظیفه ی تامین هوایی مطلوب را به عهده دارد.

کولر گازی یکی از سیستم های تهویه مطبوع پرکاربرد در این صنعت به شمار می آید. به دلیل برخورداری از مزیت های متعدد در بسیاری از نقاط جهان با استقبال بی نظیری روبه رو شده است. و به دلیل کارایی مطلوبی که دارند بسیاری از افراد ترجیح می دهند سیستم تهویه مطبوع خود را از این دسته انتخاب و خریداری نمایند.

راه های تشخیص کولر گازی اصلی از بانه

با توجه به نیاز بازار شرکت های مختلفی در خصوص طراحی و ساخت کولر گازی در حال رقابت هستند. اما در این بین همیشه افراد سودجو به دنبال فروش کولر گازی های تقلبی و بی کیفیت با قیمت بالا هستند. که اگر حین خرید برخی نکات را در نظر نداشته باشید ممکن است شما نیز هزینه ی زیادی برای خرید محصولی تقلبی و بی کیفیت متحمل شوید.

کولر گازی های موجود در بازار ایران از تنوع بالایی برخوردار می باشد و در هنگام خرید باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید کولر گازی اصلی از تقلبی را تشخیص دهید.

از نکات مهمی که حین خرید باید به آن توجه داشت می توان به مواردی از قبیل نام و مارک سازنده، لوگو شرکت تولید کننده، لیبل اطلاعات دستگاه، سریال و گارانتی قابل تشخیص هستند که در ادامه توضیحاتی داده شده تا شما مشتریان عزیز تشخیص کولر گازی اصلی از تقلبی برای شما راحتتر باشد .

در بین کولر گازی های موجود برندهای مطرح مانند سامسونگ، ال جی، اجنرال از شناخته شده ترین کولر گازی هایی هستند که به صورت اصلی و تقلبی در بازار ایران موجود و به فروش می رسند. اغلب کولر گازی های تقلبی با نام و برند شرکت های مطرح به فروش می رسند در صورتیکه در بیشتر مواقع تنها لیبل روی آنها متعلق به شرکت های مطرح است.

کولر گازی تقلبی – بانه نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی

به طور عمده کولر گازی های تقلبی از مرز های کشور به صورت قاچاق وارد کشور شده و در بازارچه های مرزی به فروش می رسند. یکی از بازارهای معروف که در غرب کشور واقع شده در شهر بانه می باشد. و به همین دلیل این کولر گازی ها را به اسم بانه ای نیز می شناسند. کولر گازی بانه معمولا در انبارها و سوله های غیر استاندارد با قطعات تقلبی بسته بندی میشوند. و توسط افراد سودجو اطلاعات و برچسب های غیر واقعی و همچنین برند شرکت های مطرح روی پنل چسبانده و روانه بازار رقابت می کنند.

کولر گازی اصلی نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی

کولر گازی اصلی توسط شرکت و کمپانی های مطرح و معتبر دنیا با رعایت استانداردهای موجود طراحی و تولید می شوند. و شرکت های معتبری نیز نسبت به واردات این محصولات به کشور اقدام می نمایند. و با ورود کولر گازی اصلی به بازار آن را در نمایندگی های فروش عرضه می کنند. کولر گازی اصلی همراه با گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش شرکت وارد کننده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. و میتوان گفت تمامی اطلاعات برچسب و لیبل با صحت کامل روی دستگاه چسبانده می شود.

یکی از راه های تشخیص کولر گازی اصلی از تقلبی دقت به سریال و مدل دستگاه می باشد. تمامی شرکت های معتبر و مطرح در این زمینه محصولات تولیدی خود را همراه با شماره سریال مختص به کارخانه و همچنین مدل های مشخصی تولید و عرضه می کنند. حین خرید کولر گازی توجه به سریال و مدل دستگاه اهمیت خاصی دارد زیرا در مدل های تقلبی سریال و مدل با یک حرف یا عدد اضافه تر یا کمتر وارد بازار می شوند که همین تفاوت می تواند کمک بسیاری برای تشخیص کولر گازی اصلی و تقلبی باشد . که در تصویر زیر دو مدل کولر گازی اصلی و تقلبی را با یکدیگر مقایسه نموده ایم.

نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی

نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی

نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی

نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی

برچسب کولر گازی اسپلیت

یکی دیگر از راه های تشخیص کولر گازی اصلی از تقلبی توجه به برچسب روی دستگاه می باشد. تمامی محصولات تولیدی شرکت های مطرح دارای برچسب می باشند. این برچسب یا روی کارتن بسته بندی و یا روی پنل کولر گازی چسبانده می شود. هر برچسب حاوی اطلاعات دقیق از قطعات و اجزای کولر گازی ، میزان مصرف برق ، مدل دستگاه ، نوع گاز مبرد ، نوع کمپرسور و همچنین کشور سازنده ی کولر گازی می باشد.

تشخیص گارانتی اصلی

یکی دیگر از راه های تشخیص کولر گازی اصلی از تقلبی توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش آنها می باشد. چرا که هر کولر گازی تنها توسط یک شرکت وارد کشور شده و تنها همان شرکت نسبت به گارانتی آن اقدام می نماید. کولر گازی اصلی توسط شرکت های معتبر وارد بازار ایران می شوند و اکثرا دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال قطعات داخلی و همچنین نصب رایگان می باشند. کولر گازی بانه یا تقلبی با عنوان گارانتی شرکتی عرضه شده که اغلب اعتبار چندانی ندارند، و در صورت بروز هر نوع ایراد و مشکل بعد از خرید و نصب شخص و یا شرکت خاصی پاسخگو نخواهد بود. به طور مثال کولر گازی جنرال با گارانتی شرکتی در بازار به فروش می رسد.

راه ها ارتباطی برای نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی:

شما می توانید برای  نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

https://rayservis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

ثبت درخواست

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *