تعمیر اسپیلت, تعمیر کولر گازی

انتخاب کولرگازی مناسب قسمت چهارم-22294451

انتخاب کولرگازی مناسب

انتخاب کولرگازی مناسب

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات تهویه مطبوع و خدمات پس از فروش و کمک به انتخاب کولرگازی مناسب با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر کولرگازی و کمک به انتخاب کولرگازی مناسب سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه کولرگازی ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ، خدمات پس از فروش کولرگازی ، تعمیر کولرگازی اینورتر، نمایندگی کولرگازی و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیر کولرگازی و  کمک به انتخاب کولرگازی مناسب و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

انتخاب کولرگازی مناسب

برای اینکه بتوان مناسب ترین کولرگازی را انتخاب نمود، علاوه بر آشنایی با انواع کولرگازی، لازم است تا به یکسری نکات مهم توجه شود. نکاتی که لازم است در خرید کولرگازی مناسب مورد توجه قرار گیرد عبارت است از:

1-نوع کمپرسور به کار رفته در کولرگازی

همانطور که در مقاله قبل اشاره شد، کمپرسورهایی که در کولرگازی ها به کار می روند در سه نوع کمپرسور پیستونی، کمپرسور روتاری و کمپرسور اسکرول هستند.

  • کمپرسور پیستونی

در این نوع کمپرسور، برای مکش و متراکم کردن گاز مبرد، از حرکت رفت و برگشت پیستون استفاده می شود.

  • کمپرسور روتاری

نام دیگر این کمپرسور، کمپرسور دوار می باشد به این دلیل که عمل مکش و کمپرس گاز مبرد با گردش 360 درجه تیغه های کمپرسور انجام می گردد. کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف انرژی برق پایین تری دارند و راندمان بالاتری را نسبت به کمپرسورهای پیستونی ارائه می دهند.

  • کمپرسور اسکرول

کمپرسورهای اسکرول به دلیل راندمان بالا و مصرف انرژی پایین غالبا در کولر گازی هایی با ظرفیت بالا کاربرد دارند. فشرده سازی و مکش در این کمپرسورها از طریق دو قطعه حلزونی که یکی ثابت و دیگری متحرک است، انجام می گیرد. صدای تولید شده به وسیله این نوع کمپرسور کم است و طول عمر بالایی دارد. مزایای این کمپرسور موجب شده است تا کمپرسور اسکرول قیمت بالایی داشته باشد.

2-ظرفیت کولرگازی

نکته مهم دیگری که در انتخاب کولرگازی حتما لازم است مورد توجه قرار گیرد، ظرفیت کولرگازی است. ظرفیت کولرگازی با واحد اندازه گیری BTU سنجیده می شود. برای محاسبه ظرفیت مناسب، لازم است تا عوامل موثر در این زمینه در نظر گرفته شود. عوامل موثر در انتخاب ظرفیت کولرگازی در ادامه توضیح داده شده است.

  • میزان رفت و آمد

میزان رفت و آمد از این جهت مهم است که در ثابت ماندن دمای محیط تاثیر می گذارد. به همین دلیل در مکان هایی که رفت و آمد زیاد است، لازم است تا کولرگازی با ظرفیت بالا در نظر گرفته شود.

  • شرایط آب و هوایی

شرایط آب و هوایی تاثیر زیادی بر کارکرد کولرگازی می گذارد و لازم است به حداکثر و حداقل دمای محیط در طول سال توجه داشت. به عنوان مثال، در شرایط آب و هوایی بسیار گرم، ظرفیت 18000 BTU و ظرفیت های بالاتر مناسب می باشد.

  • تعداد افراد حاضر در محیط

تعداد افرادی که اغلب در محیط مورد نظر حضور دارند، در انتخاب ظرفیت کولرگازی موثر است. هر چه تعداد افراد حاضر در محیط بیشتر باشد، ظرفیت بالاتری لازم است انتخاب شود. مازاد بر ظرفیت کولرگازی، لازم است به ازای هر نفر، 600BTU در نظر گرفته شود.

  • میزان آفتاب گیر بودن محیط

میزان آفتاب گیر بودن محیط تاثیر قابل توجهی در دمای آن در فصل های مختلف سال دارد و نباید نادیده گرفته شود. در صورتیکه محیط در بیشتر سال به شدت آفتاب گیر است، مازاد ظرفیت کولرگازی، 1000 BTU نیز باید در نظر گرفته شود.

  • ارتفاع سقف

به طور معمول ارتفاع سقف بین 7/2 متر تا 3 متر است و در صورتیکه ارتفاع سقف از این اندازه ها بیشتر باشد، ظرفیت بالاتری لازم است برای کولرگازی انتخاب گردد.

  • وجود عوامل گرما زا

آشپزخانه یکی از مکان هایی است که به دلیل پخت و پز، گرمای زیادی دارد و به همین دلیل ظرفیت بالاتر کولرگازی برای فضاهای اطراف آشپزخانه مناسب است.

  • میزان گردش هوا

در محیط هایی که گردش هوا به سختی انجام می شود، نیاز است تا ظرفیت های بالاتر کولر گازی انتخاب شود و یا اینکه از چندین یونیت داخلی که با فاصله از یکدیگر نصب می شوند، استفاده کرد.

انتخاب کولرگازی مناسب

انتخاب کولرگازی مناسب

راه ها ارتباطی برای انتخاب کولرگازی مناسب:

شما می توانید برای تعمیر کولرگازی و انتخاب کولرگازی مناسب خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

https://rayservis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

آیدی اینستاگرام رای سرویس rayservis.ir@

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس تکمیل فرم  تخفیف
درخواست خود و ثبت نمایید

ثبت درخواست

پیگیری درخواست سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *