تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی جنرال آدمیرال-نمایندگی جنرال آدمیرال-88249010

لباسشویی جنرال آدمیرال

تعمیر لباسشویی جنرال آدمیرال

شرکت رای سرویس نمایندگی جنرال آدمیرال و خدمات پس از فروش جنرال آدمیرال و تعمیر لباسشویی جنرال آدمیرال با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی جنرال آدمیرال  و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه جنرال آدمیرال ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه جنرال آدمیرال ، خدمات پس از فروش  جنرال آدمیرال ، تعمیر لباسشویی جنرال آدمیرال  ، نمایندگی جنرال آدمیرال و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز  جنرال آدمیرال و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

نگهداری از لباسشویی جنرال آدمیرال

برای افزایش طول عمر لباسشویی خود و همچنین جلو گیری از خسارات احتمالی حتما نکات زیر را رعایت کنید.

  1. برای افزایش طول عمر دستگاه خود پس هر ده بار شست و شو از جرم گیر مخصوص لباسشویی استفاده کنید.
  2. برای شست و شوی لباس های زیری که تکه های فلزی و یا سگکی دارند ، لباس ها را درون پک های توری قرار دهید.
  3. از اضافه کردن شلنگی مجزا به شلنگ ورودی و یا خروجی اکیدا خود داری فرمایید.
  4. به علت نوسانات شدید برقی و یا قطع شدن ناگهانی برق به ویژه در فصل تابستان و حساسیت قسمت های الکترونیکی لباسشویی بهتر است از ترانس و یا محافط استفاده نمایید.
  5. به هیچ وجه از مواد شوینده هاییی نظیر  وایتکس به عنوان شوینده و یا جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده نفرمایید.
  6. اکثر لباسشویی های جدید دارای تایمر تاخیر هستند که به این وسیله می توان دستگاه را طوری تنظیم کرد که در ساعات پایانی شب و حتی نیمه شب که هزینه مصرف برق کم تر است شروع به کار کند.
  7. تعویض لاستیک ماشین لباسشویی به علت پوسیدگی یکی از مشکلات رایج و پر هزینه ای است که می بایست برای جلوگیری از آن حتما  پس از پایان کار دستگاه قسمت داخلی لاستیک را خشک کنید.

از شستن پتو با ماشین لباسشویی خود اکیدا خود داری کنید. زمانی که پتو در دستگاه قرار میگیرد و خیس می شود وزن آن بسیار زیاد تر شده و باعث خرابی بلبرینگ دیگ می شود.

مشکلات رایج لباسشویی جنرال آدمیرال

تعمیر لباسشویی جنرال آدمیرال

تعمیر لباسشویی جنرال آدمیرال

سرو صدای زیاد و لرزش در هنگام کار کردن لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی هنگام کار به لرزش و صدای غیر معمول می افتد ، ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده و به تعمیر نیاز دارد.

این نوع مشکلات در لباسشویی دلایل مختلفی دارد که از دلایل اصلی آن محفظه چرخشی ماشین لباسشویی می باشد.

برای جلوگیری از آسیب های احتمالی قطعات و تعمیر و حل این مشکل از کارشناس مربوطه کمک بگیرد.

خروج آب و کف از ماشین لباسشویی هنگام کار

فرسوده شدن واشر درب می تواند عامل این مشکل باشد. همچنین ممکن است به دلیل بیش از حد پر بودن ماشین این مشکل به وجود آید و یا استفاده از پودر دستی در ماشین اتوماتیک اما معمولا عایق درب های ماشین لباسشویی بسیار محکم و غیرقابل نفوذ هستند ، لذا در صورت تکرار این مورد (با وجود سنگین نبودن بار ماشین) ، بررسی توسط کارشناس همواره پیشنهاد میگردد.

باز و یا بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

باز و بسته نشدن درب ماشین لباسشویی در اکثر اوقات می تواند از قفل درب باشد که با تعویض آن مشکل به طور کامل بر طرف می شود.

از بین رفتن طراز ماشین لباسشویی و خرابی میکروسویج می تواند از دیگر عوامل خرابی درب باشد.

در مواردی خراب بودن برد الکترونیکی لذا بهتر است برای بررسی این مورد نیز از تخصص کارشناسان بهره برده و امکان آسیب بیشتر را کاهش دهید.

علت تخلیه نکردن لباسشویی جنرال آدمیرال

جنرال آدمیرال

لباسشویی جنرال آدمیرال

وجود مشکل در پمپ تخلیه:

بعضی از ماشین های لباسشویی‌ در قسمت تخلیه خود دارای محفظه‌ ای هستند که اشیاء خارجی همچون سکه ، سنجاق ، دستمال و … که ممکن است در لباس‌ ها باشند را جمع‌ آوری می‌کنند. انباشته شدن این اشیاء در محفظه پمپ باعث اشغال شدن پمپ و عدم خروج آب می‌شود. سعی کنید حداقل ماهی یک بار محفظه را باز و آشغال‌ های درون آن را خالی کنید.

وجود مشکل در ورودی پمپ تخلیه یا شیلنگ:

بسیار مشاهده شده در ورودی پمپ تخلیه و یا شلنگ خروجی اجسام کوچکی مثل جوراب ، دستکش و یا اجسام کوچک دیگری گیر کرده باشند و مانع ورود آب به پمپ و یا شلنگ شوند. در این حالت ماشین را خالی کنید و محفظه خروجی را بررسی فرمایید.

وجود مشکل در شیلنگ تخلیه:

شلنگ تخلیه را بررسی کنید تا متوجه شوید شلنگ دچار تاخوردگی ، پارگی و یا خم‌خوردگی نشده باشد. در صورت مشاهده هر یک از این علائم شلنگ را باز کرده و مطمئن شوید جسمی درون آن گیر نکرده باشد ، در صورت گیر نکردن اجسام خارجی در آن ، شلنگ را باز و آن را تعویض نمایید.

راه ها ارتباطی:

شما می توانید برای تعمیر لوازم خانگی جنرال آدمیرال خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل لوازم خانگی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لوازم خانگی جنرال آدمیرال شما است.

راه های ارتباطی برای مشتریان ساکن شهرستان:

با توجه بر اینکه کلیه شعب رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد می توانید برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال با شماره 09011590511 از طریق واتزآپ با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی ، حل مشکلات دستگاه شما و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشید.

کلیه پاسخگویی ها به شماره های شهرستان تنها از طریق واتزآپ با شماره 09011590511 صورت میگیرد.

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *