تعمیر لباسشویی, نمایندگی ها

تعمیرات لباسشویی بوش BOSCH-نمایندگی بوش شعبه اصلی

نمایندگی بوش

تعمیرات لباسشویی بوش لباسشویی بوش

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات بوش و خدمات پس از فروش و تعمیرات لباسشویی بوش با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه بوش ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه لباسشویی بوش، خدمات پس از فروش لباسشویی بوش ، تعمیرات لباسشویی بوش، یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی بوش و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی بوش

  • بارگیری بیش از حد و سنگین:

شستن تمامی لباس ها تنها در یک دور شست و شو به نظر کاری آسان می باشد و باعث مصرف کمتر برق و آب می باشد اما آیا واقعا ارزش خراب شدن لباسشویی را دارد؟

 لباسشویی اگر بیش از حد  شود آب و مواد شوینده به تمام لباسها نمی رسد و لکه­ های روی لباس به خوبی پاک نمی شود. علاوه بر این، بارگذاری بیش از حد موجب چروک شدن بیش از حد پارچه ها نیز می شود.

  • استفاده از پودر لباس­شویی دستی:

پودر لباس­شویی دستی در هنگام شست و شو کف زیادی تولید می ­کند به همین جهت حباب های اضافی باعث آسیب رساندن به دستگاه می شوند و پس از آن حتی ممکن است کار دستگاه را متوقف کنند.

  • تمیز نکردن ماشین لباسشویی:

با تمیز کردن دستگاه هر چند وقت یکبار به دستگاه کمک می کنید تا از هرگونه جرم و گرفتگی پاک شود تمیز کردن لباسشویی هر از چند گاهی جهت از بین بردن بقایای مواد شوینده ، چربی و خاک لوله های تخلیه و دیگ ماشین لباسشویی بسیار مهم است.

  • استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده:

اگر بیش از حد کم یا بیش از حد از مواد شوینده استفاده کنید باعث آسیب به لباس و یا  واشر لباسشویی می شود.

  • استفاده از تنظیمات یکسان برای تمام لباس­ ها:

شما می بایست برای تمام لباس­ ها تنظیمات مخصوص خود آن ها را استفاده کنید به عنوان مثال اگر شما در حال شستن لباس های حساس و یا لباس های ظریف هستید ، باید تنظیم ملایم را انتخاب کنید. تنظیمات قوی با تایم های شست و شوی بالا برای لباس های بسیار چرب مناسب است.

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش

راه ها ارتباطی برای تعمیر لباسشویی بوش:

شما می توانید برای  تعمیر لباسشویی بوش خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانند برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

آیدی اینستاگرام رای سرویس rayservis.ir@

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *