تعمیر لباسشویی

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ توسط کارشناسان حرفه ای

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

 خراب شدن لباسشویی باعث ایجاد اختلال در کارهای روزمره تان شده؟نگران نباشید تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود را به کارشناسان حرفه ای رای سرویس بسپارید.

همین حالا تماس گرفته و بدون فوت وقت درخواست خود را ثبت کنید.

88249010-13

 

 

 

 

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی های مهم و ضروری هر خانه ای میباشد.  اما اکثر مردم طرز صحیح کار کردن برای طول عمر بیشتر این محصول را به درستی بلد نیستند و این امر نتیجه ای جز خرابی زودرس ندارد.

رای سرویس با  بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات و عیب یابی به شما پیشنهاد میکند در صورت بروز هر گونه مشکل و اختلال در بخش های عملکردی لباسشویی ، مشاهده هر گونه اخطار و دیگر تغییرات را جدی گرفته و با شماره 13-88249010 تماس گرفته و با کارشناسان ما به طور غیر حضوری و یا حضوری ارتباط برقرار کرده و هرچه زودتر جلوی مشکلات پیچیده تر بعدی را بگیرید.
رای سرویس در صورت بروز مشکلاتی اعم از:عدم تخلیه آب،از کار افتادن ناگهانی،نچرخیدن و یا خاموش شدن با کمک کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند با ارائه خدماتی نظیر  سرویس دهی دوره ای و یا تعمیر فوری دستگاه، به مشکل و یا خرابی دستگاه شما پایان دهد.

همواره میتوانید نکات ایمنی و طرز صحیح به کار گیری و استفاده از دستگاه خود را توسط متخصصین ما در این زمینه فرا گرفته و طول عمیر دستگاه خود را افزایش دهید.

رای سرویس همیشه در دسترس شماست حتی در تعطیلات.

 

جدید ترین رویکرد سامسونگ و قابلیت منحصربه فرد آن

 

لباسشویی ادواش سامسونگ

تعمیر لباسشویی ادواش سامسونگ

از جدیدترین رویکرد های شرکت سامسونگ میتوان به ادواش (add wash)اشاره کرد.

در ادواش دری مجزا و جداگانه بر روی در اصلی ماشین لباسشویی تعبیه شده است. این در وظایفی فرا تر از اضافه کردن لباس حین شست و شو دارد.

طبق گفته ی قبل ادواش به شما این امکان را میدهد لباس های جا مانده و یا تازه اضافه شده به سبد لباس را حین کار ماشین بدون استپ کردن کار ماشین و یا خاموش کردن اضافه کرده.همچنین به شما این اجازه را میدهد که برای ماندگاری و دوام بیشتر نرم کننده ها و یا خوشبو کننده ها ان ها را در زمان مناسب و دلخواه اضافه و شستو شو کنید.

اد واش پلی برای تحقق رویای نرمی و لطافت لباس های شماست.

شرکت رای سرویس با دارا بودن متخصصین به روز و دوره دیده مهارت در سرویس این ماشین لباسشویی پیشرفته و جدید را دارد.

در صورت هر گونه خرابی در ماشین لباسشویی های ادواش خود سریعا با ما تماس گرفته و منتظر حضور فوری کارشناسان ما باشید.هرگونه به تعویق انداختن و نادیده گرفتن مشکلات کوچک زمینه ساز مشکلی بزرگ و غیر قابل جبران برای لباسشویی شما را در پیش دارد.

بیشترین خرابی در ماشین لباسشویی های سامسونگ مربوط به کدام قسمت آن است؟

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

در صورت مواجه شدن با هر یک از مشکلات زیر با رای سرویس تماس گرفته و ماشین لباسشویی خود را در سریعترین زمان ممکن تعمیر کنید.

طبق آمار های منتشر شده و اطلاعات کارشناسان ما این نوع خرابی ها در ماشین های لباسشویی سامسونگ به چشم میخورد:

 

1-ماشین لباسشویی روشن نمیشود و یا حین کار خاموش شده است

جهت تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود در این زمینه با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

اکثر اوقات این مشکل ناشی از فعال شدن سوئیچ عدم تعادل می باشد. عدم وجود توازن و تعادل باعث این خرابی است. برای حل این مشکل به صورت مجدد و یکنواخت در داخل ماشین لباسشویی قرار داده و دستگاه را بار دیگر راه اندازی نمایید. اگر ماشین لباسشوییتان به صورت مجدد شروع به کار نکرد و یا حین کار خاموش شد ممکن است برد فرمان یا تایمر الکترونیکیدچار مشکل شده باشد.

 

2-چکه کردن آب(آبریزش)

جهت تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود در این زمینه با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

چکه کردن آب و خیس شدن زیر ماشین لباسشویی در اکثر موارد به علت استفاده بیش از حد از مواد شوینده ، شل شدگی شلنگ ها، نشتی و سوراخ شدن یا ترک برداشتن دیگ لباسشویی،مسدود شدن شلنگ تخلیه، نشتی و یا سوراخ شدن پمپ ها،  و شلنگ تزریق آب به دیگ و غیره میباشد.در صورت  مشاهده هرگونه نشتی آب از داخل دستگاه به بیرون فوراً دستگاه را از برق کشیده و به هیچ وجه از آن استفاده نکنید احتمال برق گرفتگی یا ریختن آب روی موتور یا اجزای الکترونیکی دستگاه وجود دارد که این مسئله باعث به وجود آمدن خسارتی جبران ناپذیر و گزاف میشود.

 

3-عدم تخلیه آب به درستی

جهت تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود در این زمینه با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

اگرتسمه فرسوده و یا پاره شده باشد، پمپ تخلیه شما خراب باشد، تو یا شلنگ تخلیه آب مسدود شده باشد، آب در داخل دیگ ماشین لباسشویی مانده و  نمیتواند خارج شود و عدم تخلیه و یا درست تخلیه نشدن آب باعث بروز مشکلات جدی دیگر میشود.

 

4-ماشین لباسشویی لرزش دارد

جهت تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود در این زمینه با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

لرزش ماشین لباسشویی امری طبیعی است ولی گاه این لرزش ها فراتر از میزان طبیعی خود میشود.

تراز نبودن لباسشویی و یا قرار گرفتن نیمی از دستگاه بر روی کفپوش نامناسب و لق از شایع ترین علل لرزش بیش از حد ماشین میباشد. همچنین پدها یا نوارهای لرزش گیر داخلی که ممکن است پس فرسودگی  خورده یا ساییده شده باشند باعث بروز این مشکل شده باشند.لرزش ماشین لباسشویی ار شایع ترین مشکلاتی است که اکثرا توجه زیادی به آن نشده و با هر بار مصرف این آسیب پیشروی کرده و موجب خرابی بخش دیگری میشود.

 

5-سبد ماشین لباسشویی نمیچرخد

جهت تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود در این زمینه با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

اگر  آب موجود در لباس ها زیاد باشد در انتهای سیکل شست و شو باعث بروز مشکلاتی میشود که نتیجه آن نچرخیدن و یا درست کار نکردن سبد لباسشویی میشود. این مشکل می تواند به چند دلیل ایجاد شود: ، سلنوید چرخش سوخته باشد، مشکل در  سیم های رابط وجود داشته باشد،سوئیچ درب یا ضامن درب مشکل داشته باشد ،ایرادی در اجزای داخلی یا تایمر الکترونیکی به وجود آمده باشد،تسمه دستگاه پاره یا بریده شده باشد.

 

6-ظهور لکه هایی جدید بر روی لباس

جهت تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود در این زمینه با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

اگر لکه ای بر روی لباس شما به وجود آمده که قبلا وجود نداشته ممکن است علت آن نشت روغن موتور به داخل سبد لباسشویی باشد.این خرابی مربوط به قسمت موتور ماشین لباسشویی شما میشود.

 

7-عدم وجود آب سرد

جهت تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود در این زمینه با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

در این حالت ممکن است رسوبات موجب انسداد شیر و شلنگ متصل به آن شده باشند و یا شیر ورودی آب سرد به دستگاه بسته نشده باشد و یا یا مادر برد اصلی لباسشویی فرمان وارد شدن آب به دستگاه را صادر نکند.

 

8-بازماندن ذرات پودر و مواد شوینده بر روی لباس و عدم پاکسازی کامل

جهت تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود در این زمینه با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

اگر بر روی لباس های شسته شده شما  همچنان ردی از پودر لباس و یا دیگر شوینده ها وجود دارد ممکن است این خرابی از اجزای داخلی باشد و یا ناشی از بهم خوردن تنظیمات دستگاه باشد.گاهی اوقات این مشکل ناشی از رسوب گرفتگی شیر آب سرد میباشد که باعث میشود آب به درستی و به میزان لازم وارد دیگ نشود.

 

شرکت رای سرویس با کادری مجرب،توانا،به روز همواره آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد.تعمیرات ماشین های لباس شویی خود را به کارشناسان حرفه ای ما بسپارید

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا پرسش با ما تماس حاصل فرمایید.

88249010-13

2 دیدگاه در “تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ توسط کارشناسان حرفه ای

  1. ساسان جعفری گفت:

    با سلام
    ریزش روغن یا موم آب شده از بالای دستگاه لباشویی سامسونگ (از داخل قطعات بر دستگاه) به بیرون و روی دستگاه.

    1. 141954 گفت:

      درود دوست عزیز احتمالا مواد شوینده از داخل جاپودری نشت کرده در هر صورت اگر احساس می کنید موردی هست می توانید در خواست سرویس و ثبت کنید تا انجام وظیفه بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *