تعمیر ظرفشویی

تعمیر ظرفشویی الکترولوکس Electrolux-رای سرویس-22294451

تعمیر ظرفشویی الکترولوکس Electrolux

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات الکترولوکس Electrolux و خدمات پس از فروش و تعمیر ظرفشویی الکترولوکس Electrolux  با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی الکترولوکس Electrolux و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه الکترولوکس Electrolux ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه الکترولوکس Electrolux  ، خدمات پس از فروش الکترولوکس Electrolux  ، تعمیر ظرفشویی الکترولوکس Electrolux ، نمایندگی الکترولوکس Electrolux  و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز الکترولوکس Electrolux و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

تعمیر ظرفشویی الکترولوکس Electrolux

تعمیر ظرفشویی الکترولوکس Electrolux

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

عیب یابی ماشین طرفشویی الکترولوکس Electrolux

1-عدم خشک کردن ظروف

در صورت وجود مشکل در بخش خشک کردن ظروف توسط ماشین ظرفشویی می بایست در ابتدا گوش زد نمود که هیچ ماشین ظرفشویی ، قادر به خشک کردن ظروف پلاستیکی نیست اما اگر ظروف دیگر نیز در انتهای سیکل شست و شو خشک نشده بودند ، ابتدا مطمئن شوید که دستگاه آب را گرم می کند . در صورتی که اطمینان یافتید که آب داغ نمی شود به احتمال بالا ایراد از سیستم هیت پمپ ظرفشویی می باشد.

2-روشن شدن علامت شیر آب بر روی نمایشگر ظرفشویی

روشن شدن علامت شیر آب لزوما مربوط به سیستم آبگیری دستگاه نمی باشد. در حالت کلی ، علامت شیر آب نشانگر وجو مشکل در دستگاه می باشد و معمولا به همراه یک کد خطا یا ارور می باشد. در صورت مشاهده هر گونه ارور ، با رای سرویس تماس بگیرید تا مشکل دستگاه شما بررسی گردد.

3-عدم تخلیه آب

در صورت بروز این مشکل ، ممکن است سیستم خروجی دستگاه ایراد داشته باشد. ابتدا فاضلاب دستگاه و مسیر خروجی را مورد بررسی قرار دهید. در صورت عدم رفع عیب احتمالا پمپ ظرفشویی دچار مشکل شده بوده است . برای اینکه به این مشکل دچار نشوید فیلتر ظرفشویی را مرتبا تمیز کنید و هر دو ماه یک بار جرمگیری ماشین ظرفشویی را انجام دهید.

راهکار های افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی

  1. دمای آب گرم ظرفشویی را مناسب تنظیم کنید؛بهتر است دمای آب بین 40 تا 50 درجه باشد.
  2. از شستشو ظرف های نقره ای، پلاستیکی، چوبی، مسی، قلعی خودداری کنید.
  3. از مواد شوینده مانند: مایع جلا دهنده، پودر، خورده صابون، قرص باید به اندازه استفاده شود؛ زیرا استفاده بیش از این مواد نه تنها کمکی به تمیزی بیش تر ظروف نمی کند بلکه باعث ایجاد مشکل در ماشین ظرفشویی می شود.
  4. از شستشوی بیش از اندازه ی ظروف درون دستگاه خود داری نمایید.
  5. تمیزکاری کلی باعث جلوگیری از خرابی واشرهای آب بندی شده و باعث خرابی آن شود؛ زیرا با گیر کردن ذرات غذا باعث اختلال در عمل کرد شود.
  6. زمان استفاده از ظرفشویی را به مقدار میزان کثیفی ظروف مشخص کنید.
  7. ماشین ظرفشویی چند وقت یک بار باید سرویس شود؛ فیلتر های آن را برسی و چند وقت یکبار عوض کنید.
  8. با رعایت کردن نکات ایمنی باعث جلوگیری از خرابی آن می شوید ؛ اما نوسانات برق و مشکلات ناگهانی از کنترل خارج می باشند.

بهترین راه برای برسی و رفع مشکل؛ کمک گرفتن از تکنسین متخصص می باشد.

راه ها ارتباطی برای تعمیر ظرفشویی الکترولوکس Electrolux:

تعمیر ظرفشویی الکترولوکس Electrolux

تعمیر ظرفشویی الکترولوکس Electrolux

شما می توانید برای تعمیر لوازم خانگی الکترولوکس Electrolux خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

 

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

با توجه بر اینکه کلیه شعب رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد شما مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانید برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی ، حل مشکلات دستگاه شما و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشید.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

همچنین می توانید برای ثبت درخواست سرویس و یا تعمیر محصولات و لوازم خانگی های خود از طریق لینک زیر اقدام نموده و اطلاعات مربوطه را وارد نمایید و درخواست خود را ثبت کنید.همکاران ما ر اولین فرصت در کنار شما حاضر می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *