تعمیر یخچال, توصیه, نمایندگی ها

تعمیر یخچال بوش bosch | رای سرویس 02188240484

یخچال بوش

تعمیر یخچال bosch بوش

رای سرویس نمایندگی تعمیر یخچال bosch بوش و خدمات پس از فروش و تعمیرات تعمیر یخچال bosch بوش با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ، خدمات پس از فروش یخچال فریزر بوش bosch ، تعمیر یخچال  بوش bosch، یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

تعمیرات تخصصی کلیه محصولات بوش ( تعمیر یخچال بوش)را با به کار گیری قطعات فابریک و اصلی شرکت بوش را از ما بخواهید.

 

 تعمیر یخچال bosch بوش

تعمیر ساید بای ساید بوش

رای سرویس نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بوش

یخچال های  جدید برای مصرف کنندگان مزایای متعددی نسبت به مدل های سنتی دارند. ما در این مقاله در مورد ویژگی های مثبت و منفی این یخچال ها اشاره میکنیم.  قفسه‌ بندی مرتب، کشوهای جادار و تقسیم بندی هوشمندانه فضای داخلی، احاطه کامل به مواد غذایی موجود در یخچال را به آسانی میسر می سازند. به علاوه با وجود فناوری ضد برفک بوش (NoFrost) در فریزرها، دیگر نیازی به برفک زدایی نخواهید داشت.

 

ویژگی های یخچال بوش

1-حفاظت از انرژی و تازگی

یخچال فریزر بوش با سیستم فیلتراسیون AIRFRESH و سیستم های خنک کننده ی:

VITA FRESH
MULTI AIRFLOW
SUPER COOL

ارایه دهنده ایده آل ترین راه حل ها برای طراوت مواد غذایی.

 

2-ذخیره بیشتر و اتلاف کمتر انرژی

سری جدید یخچال فریزرهای بوش با مصرف انرژی کم در کاهش هزینه های شما و نیز حفظ و سلامت محیط زیست کمک می کنند.

 

3-عدم تولید برفک و برفک زدگی

یخچال بوش با به کارگیری فناوری NoFrost هرگز نیاز به یخ‌ زدایی مجدد فریزر نخواهد داشت

سیستم هوشمند گردش هوا، رطوبت هوای فریزر را به ظرف تبخیری انتقال می دهد که از تشکیل برفک جلوگیری می‌ کند. Bosch با فناوری نوین NoFrost از اتلاف زمان و انرژی شما جهت برفک زدایی می کاهد.

 

4-مزایای فیلتر AirFresh

نگهداری مواد غذایی به بهترین نحو ممکن و جلوگیری از تولید بوی نامطبوع ناشی از غذا

عطر و بوی غذا نیز همچون طعم آن باید تازه و طبیعی باشد هر چند که قرار باشد برای چند روزی نگهداری شود. فیلتر AirFresh در یخچال بوش  بوهای نامطبوع و  باکتری‌ها را  کاهش می‌دهد و بوی طبیعی مواد غذایی را حفظ می کند. در نتیجه همیشه هوای داخل یخچال شما تازه و تمیز است و عطر غذا ها به خوبی اولشان حفظ میشود.

 

5-مزایای super freezing

جهت تسریع در انجماد می توان از سوپر فریز استفاده کرد تا مواد غذایی به سرعت منجمد شود

6-مزایای Vita fresh pro

VitaFresh Pro  قابلیتی است که در آن می توان غذاهای تازه را تا مدت زمان سه برابر بیش از حد معمول تازه نگه داشت.

VitaFresh Pro در قسمت  کشوها طراحی شده است و می توان دمای بین 1- و 3 درجه سانتیگراد را انتخاب کرد. می توانید  مرغ، ماهی و گوشت  را در کشوی پایین قرار دهید. کشوی بزرگ بالایی قابلیت تنظیم رطوبت را دارد که  برای میوه ها و سبزیجات طراحی شده است. درجه رطوبت به  سه حالت تنظیم می شود که  برای نگهداری از میوه ها, سبزیجات و یا مواد مختلف در اختیار قرار میدهد تا ویتامینها و مواد معدنی را کاملا محافظت نماید. VitaFresh Pro بهترین انتخاب برای نگهداری مواد غذایی شما می باشد.

 

پیشنهاد

یخچال بوش بهترین گزینه برای تمامی خانواده ها به ویژه برای افرادی که از محصولات ارگانیک مصرف کرده و کیفبت و سلامت مواد مصرفی برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است می باشد.

 

نکاتی مهم جهت استفاده از یخچال بوش

1-هنگام استفاده از یخچال بوش حتما از محافظ برق استفاده نمایید تا به علت نوسانات برق و یا قطعی برق و یا اتصالی کابل های برق خانه یخچال دچار سوختگی خرابی و یا حتی آتش سوزی نشود.

 

2-حداقل 2 سانتی متر اطراف یخچال فاصله خالی باشد . فضای پشت یخچال برای گردش هوا باید حداقل به اندازه 20 سانتی متر باز باشد. لازم است لوله های پشت یخچال حداقل سالی دوبار گردگیری شود. لاستیکهای درب را بررسی نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت می شود .

 

3-بعد از زدن یخچال به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی (مثل شماره 4 قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت خالی  کار کند تا میزان برودت به حد لازم برسد ).

 

4-از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال بدون درپوش، مخصوصا مایعات پرهیز کنید .

 

5-از قرار دادن یخچال یا فریزر بوش در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل: اجاق گاز، آبگرمکن، شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب خود داری فرمایید زیرا مصرف انرژی یخچال را افزایش می دهد.

 

6-در مواقعی که برای مدتی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید و یخچال چیزی بیش تر از 3 روز دربش باز یا بسته نمی شود  ترموستات یخچال فریزر بوش را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا کمپرسور یخچال کمتر کار کند.

 

7-برای تمیز کردن یخچال آن را حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جا به جایی حداقل دو ساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید .

 

توصیه ما در نمایندگی تعمیر یخچال بوش

توصیه میشود که اگر از تخصص کافی در زمینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه برخوردار نیستید به هیچ عنوان دست به تعمیر، تعویض و یا حتی تمیز کردن دستگاه به صورت تخصصی نزنید.

شما برای تعمیر و سرویس دستگاه خود دو راه دارید.

شرکت رای سرویس از دسته شرکت هایی است که امروزه از پیشرفته ترین و به روز ترین شرکت ها در زمینه تعمیرات و سرویس رسانی لوازم خانگی میباشد که دارای کادری مجرب و با تجربه و تحصیل کرده در این زمینه میباشد.

رای سرویس توانمند در تعمیر و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه بوش و دیگر برند ها میباشد.

1-با مراجعه به سایت رای سرویس و یا اینستاگرام و یا تلگرام نکات آموزشی را مطالعه نمایید و در حد توان خود در سرویس دستگاه خود قدم بردارید

2-با تماس با تعمیرگاه مجاز رای سرویس واقع در تهران، خدمات تعمیر و سرویس دستگاه خود را از ما بخواهید.

تلفن تماس:

88249010-13

 

تعمیر یخچال بوش

رای سرویس نمایندگی تعمیر یخچال بوش

راه ها ارتباطی برای تعمیر یخچال bosch بوش:

شما می توانید برای تعمیر یخچال bosch بوش خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانند برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

آیدی اینستاگرام رای سرویس rayservis.ir@

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *