نمایندگی ها

نمایندگی ال جی-تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی-88249010

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جیLG

رای سرویس ، نمایندگی ال جی (تعمیرگاه مجاز و نمایندگی ال جی) در زمینه محصولات خانگی و لوازم آشپزخانه از تخصصی ترین و معتبر ترین نمایندگی های این برند در سطح دو استان تهران و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس همواره برای کسب اطمینان شما ،با کیفیت ترین خدمات را با بهینه ترین و به صرفه ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

تلفن تماس:

02188249010

02188249013

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی

ال جیLG

شرکت ال‌ جی (LG Corporation) از دسته شرکت های خوشه‌ای کره‌ای میباشد. این شرکت پس از سامسونگ، دومین شرکت خوشه‌ ای فعال در چند صنعت در کشور کره جنوبی می‌ باشد.

دفتر مرکزی گروه ال‌ جی در برج دوقلوی ال‌ جی، در شهر سئول قرار دارد .شرکت ال‌ جی محصولات خود را در سه بخش:

وسایل الکترونیکی ، مواد شیمیایی و تجهیزات مخابراتی تقسیم نموده است.

هر کدام از این بخش‌ ها، تحت مدیریت یک یا چند شرکت تابعه و زیرمجموعه قرار دارند .از شرکت‌ های تابعه گروه ال‌ جی می توان به شرکت های:

ال‌ جی الکترونیکس ، زنیت ، ال‌ جی دیسپلی ، ال‌ جی تلکام و ال‌ جی کم که در بیش از ۸۰ کشور جهان فعالیت می‌کنند اشاره کرد.

 

لوازم تحت پوشش تعمیر و سرویس

مجموعه خدمات رسانی رای سرویس به همراه کادر فنی خود دارای تسلط کافی ، آموزش دیده و دارای تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی ال جی در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه می باشند.

تعمیر و سرویس انواع اسپیلت ،کولر گازی ، یخچال ، ماشین ظرفشویی ،ماشین لباسشویی ،اجاق گاز ،ماکروفر ،جارو برقی ،اتو ، غذا ساز ،قهوه ساز ، تعمیر دستگاه قهوه ساز اسپرسو همزن و خرده لوازم خانگی و آشپزخانه دیگر ال جی انجام می شود.

 

نمایندگی مجاز ال جی LG

مجموعه خدمات و شرکت رای سرویس دارای شعب مختلف در سطح تهران و البرز می باشد که تمامی شعب تحت پوشش شعبه مرکزی واقع در تهران می باشند و همواره آماده حل مشکلات لوازم خانگی و آشپزخانه ال جی شما می باشند.

کلیه خدمات برند ال جی با ارائه برگه گارانتی می باشد و تمامی قطعات مصرفی  اورجینال و اصلی برند ال جی می باشد.

تمامی خدمات سرویس و تعمیر لوازم خانگی در همان روز و توسط تکنسین مطمئن ال جی طی مدت کمتر از یک ساعت در محل انجام می شود .

تمامی تکنسین ها و تعمیر کاران رای سرویس ،دوره دیده و توانمند در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ال جی می باشند .

 

تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی

شما می توانید برای تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه ال جی خود میتوانید با نمایندگی مجاز ال جی رای سرویس ،ارتباط برقرار کنید.

ابتدا میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل دستگاه خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

در گام دوم شما میتوانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از آن طریق ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/rayservice.ir

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لوازم خانگی ال جی شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *