تعمیر ظرفشویی, نمایندگی ها

ماشین ظرفشویی صنعتی_تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی زیمنس88249010

تعمیر لوازم صنعتی آشپزخانه

رای سرویس از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی در سطح شهر تهران و البرز میباشد که بیش از 20 سال به‌صورت تخصصی و حرفه ای در این زمینه و دیگر لوازم خانه فعالیت دارد.

شرکت رای سرویس یکی از تخصصی ترین و با تجربه ترین مجموعه خدماتی و سرویس رسانی در زمینه لوازم صنعتی آشپزخانه اعم از ماشین ظرفشویی صنعتی،لباسشویی صنعتی و …، و همچنین دیگر لوازم خانگی می باشد.

اگر دستگاهتان دچار خرابی شده و یا نیاز به سرویس و تعویض قطعه دارد و به دنبال تعمیر کار مخصوص آن می باشید همین حالا با کارشناسان رای سرویس تماس گرفته تا تکنسین ما طی کمتر از 1 ساعت در محل حضور یابند و به مشکل شما پایان دهند.

تلفن:

88249010

88249013

 

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست؟

ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین های ظرفشویی صنعتی یکی از باکیفیت ترین و پر کاربرد ترین تجهیزات صنعتی آشپزخانه برای مصارف خاصی چون هتل ها،رستوران،کافه و یا دیگر موارد به این شکل هستند.این نوع ماشین ها از لحاظ ظاهری نسبت به ماشین ظرفشویی های ساده و درون منزلی بزرگتر میباشند.

ماشین ظرفشویی صنعتی جزو تجهیزات شستشوی اتوماتیک رستوران میباشد که به علت کاهش زمان شستشو و نظافت رستوران و همچنین کاهش احتمال خطر شکسته شدن ظروف،باعث استقبال فراوانی شده است.

همچنین با استفاده از تکنولوژی شیر شاور و میز ورود و خروج ظروف ماشین ظرفشویی صنعتی می توان باعث افزایش سرعت  کاری و کاهش مصرف انرژی شد .

 

تفاوت ظرفشویی ساده با صنعتی

اولین تفاوت بارز بین این دو در شکل و فرم ظاهری است که ماشین های صنعتی حجم و ابعاد بزرگتری نسبت به معمولی دارند و تعداد ظرف بیشتری نیز در خود برای شست و شو جا میدهند.

دومیت تفاوت عملکرد آنهاست.درست است که وظیفه هر دو آن ها شستن ظرف هاست اما در نوع صنعتی میزان کیفیت در شست و شو بالا بوده و خشک کن ها با قدرت بیشتری فعالیت میکنند.

 

تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی

شرکت رای سرویس با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی و دیگر لوازم خانه فعالیت دارد.

هدف ما خدمات رسانی در کمترین طمان ممکن و بالاترین کیفیت در محل مشتری و بدون نیاز به جابجایی دستگاه می باشد. رای سرویس تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی و صنعتی در انواع برند و مدل میباشد و به شما این اطمینان خاطر را میدهد که تمامی قطعات به کار رفته ،قطعات اصلی و اورجینال هر برند است و صفر تا صد کار داخل مجموعه انجام میشود.

 

فرآیند پیگیری بعد از ثبت درخواست چقدر زمان میبرد؟

رای سرویس همواره آماده باش برای خدمات رسانی و تعمیر لوازم خانگی زیمنس در سرارسر تهران می باشد.

تکنسین های مربوطه پس از ثبت درخواست شما در ظرف کمتر از 1ساعت در محل حضور می یابند.

تمامی اقدامات سرویس ، تعمیر و … در همان روز انجام گرفته و موکول به روز دیگری نمیشود.

ابتدا دستگاه بررسی شده و برآورد قیمت می شود.در صورت موافق بودن شما دستگاه را شروع به تعمیر میکنند.

تکنسین های مجموعه رای سرویس، آموزش دیده  و به روز هستند و دارای سابقه ای درخشان در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی زیمنس می باشند .

در صورت تماس ، مشاوره رایگان انجام میگردد تا چنانچه مشکل جزئی بود ، بدون نیاز به تکنسین مشکل برطرف شود.

 

نحوه ارتباط با ما

ماشین ظرفشویی صنعتی

شما برای تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی زیمنس خود میتوانید از دو راه با ما ارتباط بر قرار کنید.

ابتدا میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده با ما تماس برقرار کنید و مشکلتان را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

88249010

88249013

در گام بعد شما میتوانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از آن طریق ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/rayservice.ir

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات ماشین ظرفشویی صنعتی شماست.

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *