نمایندگی ها

تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ blomberg-رای سرویس-88249010

تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ blomberg

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات بلومبرگ blomberg و خدمات پس از فروش و تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ blomberg  با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی بلومبرگ blomberg و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه بلومبرگ blomberg ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه بلومبرگ blomberg  ، خدمات پس از فروش بلومبرگ blomberg  ، تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ blomberg ، نمایندگی بلومبرگ blomberg  و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز بلومبرگ blomberg و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ blomberg

تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ blomberg

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

تاریخچه لوازم خانگی بلومبرگ

تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ blomberg

تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ blomberg

تاریخ تاسیس شرکت بلومبرگ به سال 1883 باز می گردد . موسس بلومبرگ فردی به نام برنارد بلومبرگ بود و در واقع نام اصلی بلومبرگ وام دار نام این فرد یا موسس شرکت بلومبرگ است و مرکز تاسیس این شرکت در آلمان قرار داشت و فعالیت اولیه آن در صنعت متالوژی بود . کم کم بلومبرگ فعالیت در حوزه متالوژی را کاهش داد و شروع به پخش لوازم خانگی در سال 1935 نمود و در نهایت در سال 1949 چشم انداز خود را برای تولید لوازم خانگی تدوین کرد.

در سال 1979 اولین ماشین لباسشویی بلومبرگ تولید شد و توانست در سال 1981 ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک را روانه بازار کند. در سال 2004 تولیدات داخلی این برند به تولید فراملی ارتقا یافت و توانست بازار های خارجی زیادی را از آن خود کند. سپس در سال 2009 نسل دوم محصولات لوازم خانگی بلومبرگ برندی دوباره ساخته شده به جامعه مشتریان جهانی معرفی شد .

بلومبرگ در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب ترین برند های جهانی لوازم خانگی در آلمان مشغول به فعالیت بوده و تمامی محصولات این کارخانه توسط خود کارخانه بلومبرگ و با برند خود این کارخانه وارد بازار های جهانی می شود.

سال ها است که بلومبرگ با استفاده از وسایل پیشرفته تولید و کاری متخصص و حرفه ای به یک نام کیفی و پر ارزش در لوازم خانگی اروپایی مبدل شده است. این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در اروپا در بسیاری از کشور های جهان حضور دارد و در این کشور ها  نمایندگی بلومبرگ فعال هستند.

بلومبرگ توانسته به طور فزاینده ای نیاز های روزمره زندگی مشتریان خود را شناسایی و در انواع نیاز های هر خانه ای حرفی برای گفتن داشته باشد . تولیدات شرکت بلومبرگ به دلیل کیفیت بالا ، کم مصرف بودن و داشتن اعتبار بالا در سازمان های حامی انرژی به دلیل مصرف کم برق، سازگاری با محیط زیست و قابلیت های تولیدی و طراحی برتری که نسبت به رقبای خود دارد به عنوان یکی از برترین لوازم خانگی حال حاضر دنیا و اروپا شناخته می شود. جالب است بدانید در تولید قطعات و محصولات بلومبرگ از قابلیت و تکنولوژی  RoHS استفاده شده  که در حالت معمول 95% این تولیدات در طبیعت قابل بازیافت می باشد و این از تکنولوژی های منحصر به فرد بلومبرگ در مقایسه با رقبای خودش می باشد.

لوازم تحت پوشش تعمیر و سرویس

مجموعه خدمات رسانی رای سرویس به همراه کادر فنی خود دارای تسلط کافی ، آموزش دیده و دارای تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ blomberg در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه می باشند.

تعمیر و سرویس انواع اسپیلت ،کولر گازی ، یخچال ، ماشین ظرفشویی ،ماشین لباسشویی ،اجاق گاز ،ماکروفر ،جارو برقی ،اتو ، غذا ساز ،قهوه ساز ، تعمیر دستگاه قهوه ساز اسپرسو همزن و خرده لوازم خانگی و آشپزخانه دیگر بلومبرگ blomberg انجام می شود.

راه ها ارتباطی برای تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ blomberg:

شما می توانید برای تعمیر  لوازم خانگی بلومبرگ blomberg خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل لوازم خانگی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

با توجه بر اینکه کلیه شعب رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد شما مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانید برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال با شماره 09011590511 از طریق واتس آپ (WhatsApp)با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی ، حل مشکلات دستگاه شما و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشید.

کلیه پاسخگویی ها به شماره های شهرستان تنها از طریق واتس آپ با شماره 09011590511 صورت میگیرد.

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

همچنین میتوانید برای ثبت درخواست سرویس و یا تعمیر محصولات و لوازم خانگی های خود از طریق لینک زیر اقدام نموده و اطلاعات مربوطه را وارد نمایید و درخواست خود را ثبت کنید.همکاران ما ر اولین فرصت در کنار شما حاضر می باشند.

http://rayservice.sorooshan.org

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *