تعمیر ظرفشویی, تعمیر لباسشویی, نمایندگی ها

تعمیر لباسشویی بوش در تهرانپارس-رای سرویس-88249010

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش

شرکت رای سرویس با  بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات و عیب یابی به شما در زمینه تعمیر لباسشویی بوش خود کمک میکند و توصیه می کند در صورت بروز هر گونه مشکل با کارشناسان رای سرویس تماس گرفته و هر چه زودتر جلوی خطر های احتمالی و هزینه های گزاف را بگیرید .

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

 

02188249010

02188249013

بوش

روبرت بوش گ‌ام‌ب‌ها (Robert Bosch GmbH) ،و یا به مختصر (بوش) یک شرکت بر پایه فناوری می باشد که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنا نهاده شده است.

این شرکت بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است.

دفتر مرکزی و اصلی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.

شرکت بوش با فعالیت در حوزه فناوری‌ های خودکار و صنعتی ، کالاهای مصرفی و فناوری‌های ساختمانی ، در سال ۲۰۱۰ فروشی معادل ۴۷٬۵ میلیارد یورو داشت که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال ، سریعترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود ثبت کرد . این شرکت همچنین شهرت بسیاری در تولید لوازم خانگی با کیفیت دارد.

رابرت تا سال ۱۸۹۱ تعداد همکارانش در کارگاه وی به ۱۵ نفر رسید اما در همان سال تمام سرمایه شرکت به پایان رسید ؛ رابرت بوش سعی کرد با قرض کردن پول از مادرش ، دریافت وام بیشتر از بانک شرکتش را نجات دهد اما تا سال ۱۸۹۲ به مرز ورشکستگی رسید.

 

ما در چه زمینه ای می توانیم به شما کمک کنیم؟

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش

شرکت رای سرویس در صورت بروز مشکلاتی اعم از:

عدم تخلیه آب لباسشویی ، نشت آب ، از کار افتادن ناگهانی دستگاه ، عدم خشک کردن لباس ها ، لرزش های شدید لباسشویی ، عدم باز شدن درب پس از شست و شو و …. به همراه کادر کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای تعمیرات ماشین لباسشویی بوش می توانند به مشکل شما برای همیشه با بالا ترین کیفیت و کم ترین قیمت حل کنند .

 

مناطق تحت پوشش ما

شرکت رای سرویس دارای شعب مختلف در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران می باشد که تمامی شعب تحت پوشش شعبه مرکزی می باشند . در هنگام تماس مشتریان با شرکت ، مشاوران نزدیک ترین نیرو به شما را در ظرف کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام می کنند و تعمیر کاران تمامی خدمات را در طی همان روز به پایان می رسانند.

 

چرا رای سرویس را انتخاب کنیم؟

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش

مرکز تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه بوش  با تکیه بر دانش تکنسین‌ های خود آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی بوش در تهران و حومه می‌باشد.

کارشناسان و تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر لباسشویی می باشند.

در صورت وجود هر گونه مشکل در لباسشویی بوش  خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

02188249013

02188249010

 

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر لباسشویی بوش می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

در صورت ارتباط تلفنی با ما ، مشاوران ما ابتدا پس از پرسش و پاسخ در صورت حل شدن مشکل دستگاه شما بدون نیاز کارشناس به صورت دادن اطلاعات به شما ، مشکل شما را حل میکنند.

 اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر لباسشویی بوش  شما میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

 

راه ها ارتباطی:

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی بوش  خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل لباسشویی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/rayservice.ir

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لباسشویی بوش شما است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *