اجاق گاز, تعمیر اسپیلت, تعمیر ظرفشویی, تعمیر قهوه ساز, تعمیر کولر گازی, تعمیر لباسشویی, تعمیر یخچال, جارو برقی, غذا ساز, ماکروفر, همزن برقی

تعمیر لوازم خانگی افنبرگ -نمایندگی مجاز افنبرگ-88249010

تعمیر لوازم خانگی افنبرگ

تعمیر لوازم خانگی افنبرگ

یکی از پیشرفته ترین و بروز ترین تعمیرگاه های تعمیر لوازم خانگی افنبرگ در تهران شرکت رای سرویس می باشد که با بیش از  30 سال تجربه در زمینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل افنبرگ ، خدمات پس از فروش افنبرگ ، و همچنین تعمیر لوازم خانگی افنبرگ ، و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد

تعمیر لوازم خانگی افنبرگ

تعمیر لوازم خانگی افنبرگ

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز افنبرگ و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیر لباسشویی افنبرگ می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

لوازم تحت پوشش تعمیر و سرویس

مجموعه خدمات رسانی رای سرویس به همراه کادر فنی خود که  دارای تسلط کافی ، آموزش دیده و دارای تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی افنبرگ در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه می باشند همواره آماده کمک رسانی و حل مشکلات شما می باشند.

تعمیر و سرویس انواع اسپیلت ،کولر گازی ، یخچال ، ماشین ظرفشویی ،ماشین لباسشویی ،اجاق گاز ،ماکروفر ،جارو برقی ،اتو ، غذا ساز ،قهوه ساز ، تعمیر دستگاه قهوه ساز اسپرسو همزن و خرده لوازم خانگی و آشپزخانه دیگر افنبرگ انجام می شود.

نمایندگی مجاز افنبرگ

مجموعه خدمات و شرکت رای سرویس دارای شعب مختلف در سطح تهران و البرز می باشد که تمامی شعب تحت پوشش شعبه مرکزی واقع در تهران می باشند و همواره آماده حل مشکلات لوازم خانگی و آشپزخانه افنبرگ شما می باشند.

کلیه خدمات برند افنبرگ با ارائه برگه گارانتی می باشد و تمامی قطعات مصرفی  اورجینال و اصلی برند افنبرگ می باشد.

تمامی خدمات سرویس و تعمیر لوازم خانگی در همان روز و توسط تکنسین مطمئن افنبرگ طی مدت کمتر از یک ساعت در محل انجام می شود .

تمامی تکنسین ها و تعمیر کاران رای سرویس ،دوره دیده و توانمند در زمینه تعمیرات لوازم خانگی افنبرگ می باشند .

تعمیر لوازم خانگی افنبرگ

تعمیر لوازم خانگی افنبرگ

تعمیر لوازم خانگی افنبرگ

شرکت رای سرویس نمایندگی رسمی افنبرگ و تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه و خدمات پس از فروش افنبرگ ، با همکاری تکنسین‌ های خود آماده ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر لوازم خانگی افنبرگ در تهران و حومه می‌باشد.

تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر تعمیر لوازم خانگی افنبرگ می باشند.

در صورت وجود هر گونه مشکل در لوازم خانگی افنبرگ  خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر لوازم خانگی افنبرگ می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

در صورت ارتباط تلفنی با ما ، مشاوران ما ابتدا پس از پرسش و پاسخ در صورت حل شدن مشکل دستگاه شما بدون نیاز کارشناس به صورت دادن اطلاعات به شما ، مشکل شما را حل میکنند.

اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر لوازم خانگی افنبرگ شما میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

راه ها ارتباطی:

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی افنبرگ خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل لوازم خانگی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لوازم خانگی افنبرگ شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *