تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی Aftron آفترون-88249010-22294451

تعمیر کولر گازی Aftron آفترون

 رای سرویس تنها نمایندگی لوازم خانگی  Aftron آفترون و خدمات پس از فروش و تعمیر کولر گازی Aftron آفترون   با بیش از  30 سال تجربه توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی کولر گازی Aftron آفترون و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه کولر گازی Aftron آفترون ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس  از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه کولر گازی Aftron آفترون ، خدمات پس از فروش کولر گازی Aftron آفترون ، تعمیر کولر گازی Aftron آفترون ، نمایندگی کولر گازی Aftron آفترون و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر  نمایندگی مجاز کولر گازی Aftron آفترون و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

افترون «AFTRON»

شرکت افترون «Aftron» در سال 1994 میلادی در کشور امارت متحده عربی تاسیس شده و تا به امروز به عنوان یک نام تجاری موفق با عرضه محصولات با کیفیت در زمینه لوازم خانگی اعتبار زیادی از آن خود کرده. عمده محصولات شرکت افترون در کشور کره و چین تولید می‌شود و از کیفیت بالایی برخوردار است.

تعمیر کولر گازی Aftron آفترون

تعمیر کولر گازی Aftron آفترون

آسیب ها و مشکلات کولر گازی

1.ضعف سیستم سرمایشی کولر: یکی از مشکلات درجه یک کولر گازی ضعف سیستم سرمایشی و ایجاد باد گرم میباشد. سیستم سرمایشی کولر های گازی بر اثر واکنش شیمیایی صورت میگیرد, بنابراین نشت گاز کولر باعث این امر میشود.

2.خاموش شدن کولر گازی: خاموش شدن کولر گازی در اکثر مواقع میتواند به دلیل آسیب دیدن ناشی از بالا رفتن آمپر باشد. این نوع مشکل باید برسی دقیق و جدی تعمیر شود, زیرا میتواند صدمات جدی وارد کند.

3.لرزش و صدا: امروزه صدای بی مورد و لرزش لوازم خانگی دلیل حتمی خرابی آن را گزارش میدهد. کولر های گازی گاهی با این نوع مشکلات برخود میکنند که به دلایل مختلفی اتفاق می افتد.

لق شدن پایه ها خرابی کنداستور و یونیت کولر گازی باعث لرزش و صدا میشوند.

5.ریزش قطره آب از کولر: جلوگیری و اقدام به تعمیر نشتی آب باعث جلوگیری از مشکلات بزرگ تر میشود زیرا نشتی میتواند از صدمه دیدن قطعات مهم داخلی کولر باشد.

مشکلات و خرابی داکت اسپیلیت

  1. داکت اسپیلت باد سرد نمی زند.
  2. میزان خنکی داکت اسپیلت کم شده است.
  3. ریموت کنترل داکت اسپیلت عمل نمیکند.
  4. داکت اسپیلت گرمایش ندارد.
  5. پنل داخلی داکت اسپیلت (اواپراتور) صدای ناهنجار میدهد.
  6. داکت اسپیلت هنگام کارکرد آبریزش دارد.
  7. پرتاب باد داکت اسپیلت کم شده است
  8. داکت اسپیلت روشن نمیشود.
  9. داکت اسپیلت پرتاب آب دارد.
  10. به محض روشن شدن داکت اسپیلت ارور یا کد خطا نشان میدهد.
  11. پنل داخلی داکت اسپیلت یخ زده است.
    تعمیر کولر گازی Aftron آفترون

    تعمیر کولر گازی Aftron آفترون

راه ها ارتباطی برای  تعمیر کولر گازی Aftron آفترون :

شما می توانید برای تعمیر کولر گازی Aftron آفترون خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

https://rayservis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

ثبت درخواست

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

2 دیدگاه در “تعمیر کولر گازی Aftron آفترون-88249010-22294451

  1. فاطی گفت:

    سلام.نحوه تنظیم ساعت روشن و خاموش شدن کولر ۳۶ هزاراسپیلت افترون رو میشه توضیح بدید؟ برای زمانی که خونه نیستیم سر زمان مشخص روشن و خاموش بشه

    1. 141954 گفت:

      درود قسمتی time daily زده رو میزنید و زمانی که می‌خواهید و انتخاب میکنید هر عدد نشانگر یک ساعت هست بعد از انتخاب استارت و می زنید دستگاه بعد از اون تایم روشن میشه
      اینستاگرام رای سرویس و فالو کنید تا از آموزشها و تخفیفات رای سرویس بهرمند گردید. instagram.com/rayservis.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *