تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی neff نف -88249010-22294451

تعمیر لباسشویی neff نف

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات neff نف و خدمات پس از فروش و تعمیر لباسشویی neff نف   با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی neff نف و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه neff نف ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه neff نف   ، خدمات پس از فروش neff نف   ،تعمیر لباسشویی neff نف ، نمایندگی neff نف   و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز neff نف و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز NEFF

لوازم خانگی و آشپزخانهNEFF جزو یکی از بهترین محصولات لوازم خانگی در بازار های جهانی می باشد ، که طراحی و تولید آن در کشور آلمان انجام میگیرد.

محصولات لوازم خانگی نف ساخته شده از برترین متریال موجود در بازار می باشد و از هر نظر خیال مصرف کننده را برای داشتن این محصول آیده آل آسوده خاطر می نماید. یکی از مزایای خوب NEFF استفاده از بهترین و کامل ترین قطعات (سخت افزاری و نرم افزاری) در لوازم تولیدی می باشد. ضمنا محصولات نف به خاطر داشتن دیزاینی متفاوت با برند های دیگر کاملا متمایز از دیگر محصولات مشابه خود می باشد.

تعمیر لباسشویی neff نف

تعمیر لباسشویی neff نف

لوازم تحت پوشش تعمیر و سرویس

مجموعه خدمات رسانی رای سرویس به همراه کادر فنی خود که  دارای تسلط کافی ، آموزش دیده و دارای تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی NEFF در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه می باشند همواره آماده کمک رسانی و حل مشکلات شما می باشند.

تعمیر و سرویس انواع اسپیلت ،کولر گازی ، یخچال ، ماشین ظرفشویی ،ماشین لباسشویی ،اجاق گاز ،ماکروفر ،جارو برقی ،اتو ، غذا ساز ،قهوه ساز ، تعمیر دستگاه قهوه ساز ، اسپرسو ساز ، همزن و خرده لوازم خانگی و آشپزخانه دیگر NEFF انجام می شود.

خرابی ماشین و تعمیر لباسشویی neff نف

سرو صدای زیاد و لرزش در هنگام کار کردن لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی هنگام کار به لرزش و صدای غیر معمول می افتد ، ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده و به تعمیر نیاز دارد.

این نوع مشکلات در لباسشویی دلایل مختلفی دارد که از دلایل اصلی آن محفظه چرخشی ماشین لباسشویی می باشد.

برای جلوگیری از آسیب های احتمالی قطعات و تعمیر و حل این مشکل از کارشناس مربوطه کمک بگیرد.

خروج آب و کف از ماشین لباسشویی هنگام کار

فرسوده شدن واشر درب می تواند عامل این مشکل باشد. همچنین ممکن است به دلیل بیش از حد پر بودن ماشین این مشکل به وجود آید و یا استفاده از پودر دستی در ماشین اتوماتیک اما معمولا عایق درب های ماشین لباسشویی بسیار محکم و غیرقابل نفوذ هستند ، لذا در صورت تکرار این مورد (با وجود سنگین نبودن بار ماشین) ، بررسی توسط کارشناس همواره پیشنهاد میگردد.

باز و یا بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

باز و بسته نشدن درب ماشین لباسشویی در اکثر اوقات می تواند از قفل درب باشد که با تعویض آن مشکل به طور کامل بر طرف می شود.

از بین رفتن طراز ماشین لباسشویی و خرابی میکروسویج می تواند از دیگر عوامل خرابی درب باشد.

در مواردی خراب بودن برد الکترونیکی لذا بهتر است برای بررسی این مورد نیز از تخصص کارشناسان بهره برده و امکان آسیب بیشتر را کاهش دهید.

نکاتی که باعث جلوگیری از خراب شدن ماشین لباسشویی می شود

  1. نوسانات شدید برقی و یا قطعی برق به ویژه در ساعات اوج مصرف باعث صدمه الکترونیکی لباسشویی می شود.بنابراین بهتر است توسط ترانس و محافط مانع صدمه شوید.
  2. امروزه لباسشویی های مدرن الکترونیکی ساخته می شوند و دارای تایمر تاخیر هستند که با استفاده درست از این تکنولوژی میتوانید, لباسشویی را در ساعات پایانی شب و ساعات افت مصرف برق تنظیم شروع کار کنید و در هزینه ها صرفه جویی شود.
  3. از شستن اجسام سنگین مانند پتو و لباس زیاد با ماشین لباسشویی خودداری کنید. زمانی جسم سنگین در دستگاه قرار میگیرد و خیس می شود وزن آن افزایش میابد و باعث خرابی های جدی بلبرینگ دیگ می شود.
  4. به هیچ عنوان از مواد شوینده که اسیدی هستند مانند وایتکس استفاده نفرمایید.

راه ها ارتباطی برای تعمیر لباسشویی neff نف :

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی neff نف خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

https://rayservis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس میگیرند و به محل شما اعزام می شوند.

با توجه بر اینکه کلیه شعب رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد شما مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانید برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی ، حل مشکلات دستگاه شما و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشید.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

همچنین میتوانید برای ثبت درخواست سرویس و یا تعمیر محصولات و لوازم خانگی های خود از طریق لینک زیر اقدام نموده و اطلاعات مربوطه را وارد نمایید و درخواست خود را ثبت کنید.همکاران ما ر اولین فرصت در کنار شما حاضر می باشند.

http://rayservice.sorooshan.org

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

ثبت درخواست

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *